Spring naar hoofd-inhoud

Een korte omschrijving

Wij zijn een school met ongeveer 340 leerlingen. We geven les met moderne onderwijsmethoden en technieken. Belangrijk is, dat elk kind een plaats heeft binnen de school en met plezier naar school gaat.
Dit bereiken wij door een goede zorgstructuur; aandacht voor kinderen met leerproblemen, maar ook aandacht voor meer begaafde en hoogbegaafde kinderen (Leonardo).
We hebben 2 Leonardogroepen voor hoogbegaafde kinderen. Deze klassen hebben een regiofunctie. De Leonardo kinderen komen uit heel Zeeuws-Vlaanderen.

Een goede relatie met ouders is voor ons belangrijk.
Wij zijn een school; dat betekent een plaats om te spelen, te leren en te ontwikkelen van kleuter tot puber met goede toekomstvooruitzichten.

Op de website van 'school op de kaart' kunt u specifieke informatie betreffende onze school vinden.

Natuurlijk bent U altijd welkom voor een bezoek aan school. Graag contact opnemen zodat een kennismakingsmoment kunnen plannen.